понеділок, 3 вересня 2018 р.

З Днем знань

Дорогі мої діти!
Ось і закінчилося ще одне сповнене веселощів і радощів літо. Якби не впертий календар, то ми б і не повірили в це, адже листя на деревах ще зелене, а небо таке пронизливо синє і високе. Хоч  як не жаль розлучатися з веселим літечком, я переконана, що кожен  із вас чекав початку навчання як великого свята. Адже цей знаменний день дарує нові зустрічі, відкриває нові шляхи і народжує нові мрії.
               Синьоокий вересень, здрастуй!
                Море усмішок, квітів навколо:
                Чорнобривці, жоржини, айстри.
                 Я спішу на твій поклик, школо.
                Я сьогодні зустріну знову
                   Милих друзів  моїх, сім’ю.
                 Я готовий вбирати нову
                   Мудрість, школо, просту твою.

Головна подія сьогоднішнього свята – у велику шкільну родину середньої та старшої ланки вливається гомінке і непосидюче поповнення – 5-А клас.
               Дзвоник провіщає урочисте свято,
                  Дзвоник чародійний серце веселить.
                  Зустрічаю п'ятикласників завзятих,
                  Що кордони літа дружно перейшли!

Немає коментарів:

Дописати коментар